Produkowany w poznańskich fabrykach najnowszy Volkswagen Caddy może pochwalić się przede wszystkim rewolucyjnym zastosowaniem tylnej osi. Co jeszcze kryje w sobie ta furgonetka?
Poza nową osią tylną, Volkswagen zoptymalizował komfort jazdy poprzez użycie sprężyn zamiast systemu resorów piórowych świetnie znanych z poprzednich generacji tego modelu. Co ważne, zmiany konstrukcyjne nie wpłynęły negatywnie na dopuszczalną ładowność pojazdu.
Sztywna tylna oś na wahaczach wleczonych z drążkiem Panharda zajmuje zaskakująco mało miejsca. Dzięki temu, niemieccy inżynierowie mogli z powodzeniem zamontować w zależności od wersji między innymi mechanizm różnicowy czy zbiornik gazu CNG.
Dalej, najnowsze Caddy umożliwia łatwe zamontowanie rampy do przewozu osób na wózkach inwalidzkich lub załadunku dwóch europalet w wersji Cargo.
Zmienione zostały także elementy układu jezdnego, które znacznie poprawiły właściwości jezdne i komfort prowadzenia nowego Caddy. Na uwagę zasługuje także bogata oferta wariantów modelu.
(Fot. materiały prasowe Volkswagen)