Mokka drugiej generacji już po światowej premierze. Wiemy ile trzeba będzie zapłacić za niemieckiego SUV-a. Auto dostępne jest zarówno w wersji spalinowej i zelektryfikowanej.
Pierwsza generacja Mokki miała swoją premierę aż 8 lat temu. Od tego czasu wiele się zmieniło – nie tylko pod względem wygląda modelu. Druga odsłona miała zostać zaprezentowana na słynnych Genewskich Targach Motoryzacyjnych, jednak plany organizatorów pokrzyżowały względy epidemiologiczne.
Mimo dłuższego rozstawu osi, nowa Mokka jest o wiele krótsza od poprzedniczki. Jednakże, dzięki nowej platformie CMP, samochód oferuje podobną przestrzeń i od 350 litrów w przedziale bagażowym. Długość pojazdu wynosząca 4,15 metra ułatwi manewrowanie wśród ciasnych, miejskich uliczek.
Nie można przejść obojętnie obok faktu, że koncern Opla poszedł z duchem czasu i zadbał o wersję Mokka-e. Opcja z napędem elektrycznym cechuje się mniejszą o 120 kg masą i lepszym rozplanowaniem przestrzeni kabiny.
Silnik oferuje moc 136 KM i 260 NM maksymalnego momentu obrotowego. Kierowcy udostępniona zostanie kontrola nad trzema trybami jazdy – Normal, Ecco i Sport.
Elektrycznie ograniczona prędkość maksymalna wynosi 150 km/h. Limit wywołany jest przyczynami dystansowymi – tryb Normal pozwoli na przebycie 322 kilometrów.
(fot. opel.com)