Francuska marka wprowadza innowacyjne rozwiązanie umożliwiające zakup najnowszych modeli marki za pośrednictwem sklepu internetowego. Wystarczą dwa kliknięcia i każdy może zamówić nowy samochód! To jednak nie wszystko…
Wszystko rozpoczęło się od prezentacji nowego loga marki Peugeot, która miała miejsce 25 lutego bieżącego roku. W ślad za odświeżeniem logo poszły strony internetowe producenta, które prezentują się w zupełnie nowej formie. Najważniejszym punktem zwrotnym okazało się wdrożenie nowoczesnej formy komunikacji z klientem za pośrednictwem sklepu internetowego. Z pewnością na wpływ koncernu miała napięta sytuacja epidemiologiczna.
Jak czytamy w oficjalnym komunikacie Peugeot, sprzedaż online dotyczy samochodów osobowych już wyprodukowanych i dostępnych w salonach francuskiej marki. To wszystko sprawia, że klienci mogą w mgnieniu oka wsiąść za kierownicę nowego nabytku!
Więcej na sklep.peugeot.pl!
(Fot. materiały prasowe Peugeot)