Dzięki nowatorskiemu zastosowaniu przekładni, Hyundai Kona N zyska jeszcze więcej pod względem przyjemności z jazdy i sportowych wrażeń. Jakby tego było mało, Koreańczycy zamontowali silnik 2.0 Turbo.
Dodanie do oferty skrzyni N DCT pozwala nam rozwijać filozofię marki N opartej na radości z jazdy. Dzięki zintegrowaniu przekładni, umożliwiamy naszym Klientom wykorzystanie wszelkiego rodzaju wysokowydajnych funkcji jezdnych i ustanawiamy Hyundaia KONA N prawdziwym „hot SUV-em”.
przekonuje Andreas-Christoph Hofmann, wiceprezes ds. Marketingu i Produktu Hyundai Motor Europe
Istotnie, Kona N będzie pierwszym SUV-em koreańskiej marki wyposażonym w skrzynię biegów przystosowaną do maksymalnych osiągów.
To właśnie ten element zasługuje na największą uwagę. Skrzynia DCT wykorzystuje dwie pompy olejowe w celu zmniejszenia tarcia między ruchomymi częściami i lepszego chłodzenia sprzęgła.
(Fot. materiały prasowe Hyundai)