Trzecia generacja popularnego modelu ma zadanie wyznaczyć nowe trendy w segmencie crossoverów. Zaprojektowany i składany w Wielkiej Brytanii samochód charakteryzuje się przede wszystkich atrakcyjną stylistyką, zelektryfikowanymi jednostkami napędowymi oraz najnowszą technologią.
To świetna wiadomość dla Nissana. Najnowsza odsłona flagowego modelu nie zdążyła jeszcze trafić do salonów, a liczba zamówień złożonych przez klientów z Europy przekroczyła już 10 tysięcy! Crossover hitem sprzedażowym.
Oficjalna premiera Qashqaia trzeciej generacji miała miejsce w lutym, a obecnie pierwsze egzemplarze trafiają do europejskich salonów sprzedaży. Tak ogromna ilość zamówień jest z całą pewnością wynikiem tego, że klienci mogli zobaczyć i poznać najnowszego Qashqaia w wirtualnym świecie, bez ograniczeń.
Pod maską nowego Qashqaia znalazł się benzynowy 1.3-litrowy silnik wyposażony w technologię mild hybrid. Jednostka ta będzie dostępna w dwóch wersjach – o mocy 140 i 158 koni mechanicznych. Co ważne, ta pierwsza zostanie wyposażona w 6-biegową manualną skrzynię biegów, z kolei mocniejsza wersja, na podstawie życzeń klienta, będzie mogła zawierać bezstopniową przekładnię Xtronic.
(Fot. materiały prasowe Nissan)