Posiadanie własnych czterech kółek to bez wątpienia spory zastrzyk komfortu i wygody dla kierowcy i jego rodziny. Nie da się jednak ukryć, że zazwyczaj jest to związane z nieprzewidzianymi wydatkami, które mogą uprzykrzyć życie. Jak wynika z badań PZWLP, 69% Polaków skorzystało z usługi krótkoterminowego wynajmu więcej niż raz! Zmiana trendów?
Mieć czy wypożyczyć? Oto jest pytanie. Jak wskazują najnowsze badania KPMG, aż 43% badanych z całego świata uważa trend znany jako „mobilność jako usługa” za ważną i coraz częstszą tendencję w dziedzinie motoryzacji. Argumentem będzie przede wszystkim to, że konsumenci coraz częściej postrzegają korzystanie z samochodu jako usługę, a nie, jak miało to miejsce wcześniej, towar.
Jak sprawa wygląda na polskim rynku? Krótkoterminowy wynajem auta staje się zdecydowanie coraz bardziej popularny. Według badania SW Research, aż 69% Polaków skorzystało z takiej usługi przynajmniej dwa razy. Co ciekawe, co czwarty badany przyznaje się do jednorazowego skorzystania z usługi z powodu ciekawości.
(Fot. Pixabay)