Nie ma handlu bez reklamy. Bez względu na to, w jakiej branży działasz i jakie produkty bądź usługi oferujesz, potrzebujesz precyzyjnej strategii reklamowej, dzięki której będą docierać do Ciebie nowi klienci. Mogą Ci w tym pomóc takie narzędzia jak Google Ads.
Google Ads (kiedyś określane jako Google Adwords) jest systemem reklamowym firmy Google, który pozwala na emisję reklam tekstowych, graficznych oraz video. To narzędzie służące do planowania, uruchamiania i wyświetlania reklamy sponsorowanej. W swoim działaniu może przypominać inne tego typu narzędzia, na przykład Facebook Ads (więcej informacji o Facebook Ads znajdziesz tutaj: https://adsright.pl/facebook-ads/).
Co istotne, w Google Ads można nie tylko zarządzać reklamami, lecz także je analizować, dzięki czemu mamy możliwość, aby na bieżąco korygować treści marketingowe i jeszcze lepiej dopasowywać je do odbiorców. Omawiany system obejmuje całą wyszukiwarkę oraz sieć partnerską Google, w której znajdziemy między innymi pocztę Gmail, blogi, fora i duże portale, takie jak Onet. Wspomnijmy jeszcze tylko, że z wyszukiwarki Google korzysta aż 96% internautów. Naprawdę trudno znaleźć lepszą przestrzeń do promowania swojej marki.
W kampanii Google Ads mamy możliwość wykupienia następujących reklam:
Najważniejszą zaletą systemu Google Ads jest to, że nie płacimy za samo wyświetlenie reklamy, a jedynie za kliknięcie w nią przez użytkownika wyszukiwarki. Sami ustalamy wysokość budżetu reklamy i określamy, ile środków finansowych chcemy przeznaczyć na promowanie w skali dnia, tygodnia bądź miesiąca. Korzystanie z tego narzędzia nie jest zobowiązujące, można je wyłączyć w każdym momencie.
Google Ads uznaje się za najbardziej skuteczny i efektywny system reklamowy. Dzięki niemu precyzyjnie promujemy swoją markę w sieci, docieramy do szerszego grona odbiorców i tym samym pozyskujemy klientów. W dalszej kolejności wpływa to na większe zainteresowanie i sprzedaż oraz wyższe zyski.
Zdjęcie główne: Firmbee.com/unsplash.com