Opel. Rusza kampania pt. „Mniej jak inni, bardziej jak Mokka”

Opel. Rusza kampania pt. „Mniej jak inni, bardziej jak Mokka”
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Elektryzująca, emocjonująca, ekstrawertyczna, ekscytująca – tak można opisać najnowsze dziecko niemieckiego koncernu. Inauguracyjna kampania oficjalnie ruszyła za pośrednictwem kanałów cyfrowych oraz telewizji.

Nowa Mokka to samochód, za którym ludzie będą się oglądać i który zmienia postrzeganie naszej marki. Mokka jest nowym pomysłem na Opla. Wraz z nią wprowadzamy nowe, czyste i odważne wzornictwo na najbliższą dekadę. Nasz nowy model — emocjonujący, młodzieżowy, elektryzujący i innowacyjny we wszystkich aspektach — w najbardziej postępowy sposób odzwierciedla wartości marki Opel: fascynującej, przystępnej i niemieckie.

przekonuje Adam Męciński, dyrektor marki Opel w Polsce

Mokka to pierwszy model niemieckiej marki wykorzystujący najnowszą myśl stylistyczną Opel Vizor. To kamień milowy dla kolejnych produkcji. Zmianom uległ także charakterystyczny symbol marki – Blitz.

(Fot. materiały prasowe Opel)

Udostępnij:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*