Elektryzująca, emocjonująca, ekstrawertyczna, ekscytująca – tak można opisać najnowsze dziecko niemieckiego koncernu. Inauguracyjna kampania oficjalnie ruszyła za pośrednictwem kanałów cyfrowych oraz telewizji.
Nowa Mokka to samochód, za którym ludzie będą się oglądać i który zmienia postrzeganie naszej marki. Mokka jest nowym pomysłem na Opla. Wraz z nią wprowadzamy nowe, czyste i odważne wzornictwo na najbliższą dekadę. Nasz nowy model — emocjonujący, młodzieżowy, elektryzujący i innowacyjny we wszystkich aspektach — w najbardziej postępowy sposób odzwierciedla wartości marki Opel: fascynującej, przystępnej i niemieckie.
przekonuje Adam Męciński, dyrektor marki Opel w Polsce
Mokka to pierwszy model niemieckiej marki wykorzystujący najnowszą myśl stylistyczną Opel Vizor. To kamień milowy dla kolejnych produkcji. Zmianom uległ także charakterystyczny symbol marki – Blitz.
(Fot. materiały prasowe Opel)